Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Chrysler, Dodge och Jeep kommer alla med nya bilar!

Bilnyheter om Chrysler, Dodge, Jeep, GM & Ford
Annons
Användarens profilbild
skägge
Van
Inlägg: 66
Blev medlem: mån 20 dec 2010, 10:43
Ort: Sandviken

Re: Chrysler, Dodge och Jeep kommer alla med nya bilar!

Satt o läste om nya 300C
Räckte nästan att se första bilden på inredningen för att man skulle vilja pantsätta huset o springa iväg till närmsta återförsäljare
:D

"The distinctive headlights are bi-functional projector types, next to LED daytime running lamps, which together form a “C” shape for on-road presence."
hehe
How cool is that :P
O nästan 300hp redan i instegsmodellen gör ju inte saken sämre^^

Men lär nog säga att den nya fronten kändes lite annonym
Skulle kunna vara vilken dussinbil som helst
Gillade den gamla bättre
________________________________________________________
// Christian

Chrysler Stratus V6 LX -00
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Chrysler, Dodge och Jeep kommer alla med nya bilar!

Där sa du något :shock: hmm, pantsätta huset :idea: hehe

Det verkar dock inte som om 300C kommer säljas svensksåld utan i sådana fall via importfirmor, men det är ju sak samma :)

Jag gillar nya fronten på sätt och vis, det är dock som 2 helt olika modeller mellan nya och gamla 300C, den gamla modellen passar bra som den är och nya modellen ser snygg ut i helhet, mer sportig och inte "Maffia" över den..

När man jämför bilden nedan så är båda sin "egen design" tycker jag, båda har olika bra saker:

Bild
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
skägge
Van
Inlägg: 66
Blev medlem: mån 20 dec 2010, 10:43
Ort: Sandviken

Re: Chrysler, Dodge och Jeep kommer alla med nya bilar!

Såg det :(
300an kan jag förstå till viss del, är ju inte så ofta man ser de på vägarna ändå så försäljningen i Sverige i varje fall har nog inte vart nån braksucce. Men det är väl mycket därför man vill ha en oxå :D
Men att de slutar med Voyager känns lite märkligt
Såna står de ju på var och varannan villauppfart nästan

Jo de är ju två helt olika designer, skulle nästan kunna vara två olika modeller.
Så de blir lite konstigt att försöka jämföra egentligen
Men ju mer man tittar på den nya ju snyggare blir den faktiskt, som du säger är lite mer sport över den.
O de gillar vi ju 8-)
De lär nog dröja med tanke på säljstoppet men skulle va kul o se en i verkligheten
________________________________________________________
// Christian

Chrysler Stratus V6 LX -00
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Chrysler, Dodge och Jeep kommer alla med nya bilar!

Alla populära Chrysler's ska säljas med andra emblem, "Fiat", usch säger jag bara, det får bli import Town & Country när man uppdaterar sig, även om bilarna kommer tillverkas i USA.

Jag ska inrikta mig på en Dodge Charger -06 när jag byter ut min Avenger, men vill gärna ha kvar denna bilen lite till så att den är i perfekt skick sedan :)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar