Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Hur hittar man rätt och billiga delar till Voyager?

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
ark_killenn
Minivan
Inlägg: 22
Blev medlem: tis 25 mar 2014, 17:21
Ort: Avesta

Hur hittar man rätt och billiga delar till Voyager?

Om jag jämför med Ford Mondeo, Ford Sierra, Volvo 240 :lol: och även mitsubishi så är det ju dyrt...Jag tycker också 2.4 L motorn verkar svårare.

Jag undrar också om man hur som helst kan beställa delar till Plymouth Voyager, Town & Country och Dodge Caravan? :idea:

Köpte en PCV ventil för Caravan såg likadan ut som den jag har i bilen.
Annons
Användarens profilbild
ark_killenn
Minivan
Inlägg: 22
Blev medlem: tis 25 mar 2014, 17:21
Ort: Avesta

Re: Hur hittar man rätt och billiga delar till Voyager?

Exempelvis:

http://www.ebay.com/itm/ALTERNATOR-CHRY ... d6&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Hur hittar man rätt och billiga delar till Voyager?

Hej,

Det mesta är samma mellan de europeiska modellerna Chrysler Voyager, Grand Voyager som hos de amerikanska Dodge Caravan, Grand Caravan, Plymouth Voyager och Chrysler Town & Country, bara man väljer korrekt motor och storlek på bilen/hjulbas beroende på vilka delar man söker.

Väljer man ebay så är det bästa att handla ifrån sådana annonser på ebay som har global shipping program där alla avgifter inkluderas direkt i första summan, man kan då inte få några andra avgifter när paketet är framme.
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
ark_killenn
Minivan
Inlägg: 22
Blev medlem: tis 25 mar 2014, 17:21
Ort: Avesta

Re: Hur hittar man rätt och billiga delar till Voyager?

Avenger skrev:Hej,

Det mesta är samma mellan de europeiska modellerna Chrysler Voyager, Grand Voyager som hos de amerikanska Dodge Caravan, Grand Caravan, Plymouth Voyager och Chrysler Town & Country, bara man väljer korrekt motor och storlek på bilen/hjulbas beroende på vilka delar man söker.

Väljer man ebay så är det bästa att handla ifrån sådana annonser på ebay som har global shipping program där alla avgifter inkluderas direkt i första summan, man kan då inte få några andra avgifter när paketet är framme.
Aha. Låter bra.
Skriv svar