Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Startproblem Voyager 03a

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Valle_j
Minivan
Inlägg: 15
Blev medlem: lör 18 jul 2015, 23:36

Re: Startproblem Voyager 03a

Den är för tillfället inne på biva i Norrköping och dom har konstaterat att styrdon som styr hela relä/säkringshållaren är trasig... Sen hade dom även varit i kontakt med teknisk support på chrysler som sa att dom haft mycket problem med såna på dom här modellerna... Så nu håller jag tummarna..
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Startproblem Voyager 03a

Ajdå, hoppas inte att det blir för dyrt. Menade dom datorboxen till motorstyrningen så kan jag tänka mig priser på mellan 10-15 tusen vilket är jäkla tråkigt. För det var inte säkringsboxen dom menade, att det rostat undertill så att denna måste bytas ut?

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Valle_j
Minivan
Inlägg: 15
Blev medlem: lör 18 jul 2015, 23:36

Re: Startproblem Voyager 03a

Jo bytt säkringsboxen för dom fick ingen kontakt med bilen.. Så nu när dom väl fått kontakt med bilen så visar de sig att dom måste byta motorstyrdonet oxå... Dyr o tråkig historia blir de :(
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Startproblem Voyager 03a

Fy vad trist! Vad kommer allt hamna på?

Det är extra tråkigt då bilarna de senaste åren har sjunkit så mycket att man nu kan få en fin 01-07 för 20 tusen eller däromkring.
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar