Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

CHRYSLER VOYAGER SE 1988 .söker någon som...

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
finnstill
Station Wagon
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 26 apr 2017, 22:59

CHRYSLER VOYAGER SE 1988 .söker någon som...

Ny i amerikanske bilar funktionshindrad o mer än dubbel så gammal som bilen men snart blir den skattebefriat så..
Jag kan en voyager , måste bara byta 1.startmotor och 2.styrenhet enligt vännen.
Jag ska även anpassa den med 3. en spark for gasa o bromsa samt handikappbesiktiga den.

undra om någon ka göra mig av med beslutsångesten, den är fin o gratis o vill så gärna,
30 år nästa år så då ka jag väl lägga en slant ut över det vanliga .

Vad säger era erfarenheter om denna den första modellen o begdelar, finns det gott om eller? hur långt är dom lika i I modell?

Tacksam för yttringar.
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: CHRYSLER VOYAGER SE 1988 .söker någon som...

Hej!

Rent spontant så skulle jag nog inrikta mig på en senare årsmodell, 2001 och framåt (som redan är anpassad), de är mest driftsäkra även om 91-95 och 96-00 också är väldigt "bulletproof" så att säga, men tidigare än de årsmodellerna hade jag nog inte satsat på. Personligen så hade den tidigaste årsmodellen varit 98 för mig.

Vad gäller delar till 1988:an så ska det nog inte vara några problem om man beställer från USA.

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar