Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Det kommer vatten under värmepaketet som lägger sig på golvet på passagerarsidan. Voyager -03 3,3l Vad kan man göra åt p

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
claes69
Minivan
Inlägg: 32
Blev medlem: tis 06 mar 2012, 12:50
Ort: Borås

Re: Det kommer vatten under värmepaketet som lägger sig på golvet på passagerarsidan. Voyager -03 3,3l Vad kan man göra

Har lyft mattan och lagt den åt sidan och lagt träklossar under mot stolen. Vridit ur främre stoppningen. Det torkar nog på några dagar . Kylaren får jag nog göra rent ändå. Växellådan kanske behöver komma ner i temp

Skickat från min SM-G903F via Tapatalk
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Det kommer vatten under värmepaketet som lägger sig på golvet på passagerarsidan. Voyager -03 3,3l Vad kan man göra

Hej!

Går växellådan dåligt eller dylikt?

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
claes69
Minivan
Inlägg: 32
Blev medlem: tis 06 mar 2012, 12:50
Ort: Borås

Re: Det kommer vatten under värmepaketet som lägger sig på golvet på passagerarsidan. Voyager -03 3,3l Vad kan man göra

Nej. Den fungerar klockrent [emoji4]

Skickat från min SM-G903F via Tapatalk
Skriv svar