Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Något tips kanske?

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck
Inlägg: 549
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 11:56

Något tips kanske?

Min bil är en Lancia Voyager 2012 och med bara tre dagar helt nya sommardäck! (fälgarna hade jag förut)

Visade sig att jag hade alla väskor kvar från min period av Hayabusaåkande i Europa och Sverige och fick se att en av väskorna hette Voyager.
F o m nu är det den väskan som gäller vid kortare resor.

Skyddet framför LED-rampen (som gör natt till dag) är en rostfri handdukshängare från JULA. (den är bytt några ggr)
P1020058 (Custom)AA.jpg
P1020059 (Custom).JPG
P1020060 (Custom).JPG
Roligast på hela bilen.
Roligast på hela bilen.

P1020063 (Custom).JPG
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Något tips kanske?

En mycket fin bil!

Kul med väskan! =)

En sak jag inte gillar med Lancia'n är grillen, tycker Chryslers är snyggare. Jag hade nog faktiskt bytt ut alla exteriöra emblem/grill mot Chryslers, bara för att de har en grymmare design (inte för att det står Lancia) :D

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Något tips kanske?

Här finns massvis med häftiga Chrysler-produkter (officiella): http://www.collection.chrysler.com/welcome.asp
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck
Inlägg: 549
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 11:56

Re: Något tips kanske?

Avenger skrev:En mycket fin bil!

Kul med väskan! =)

En sak jag inte gillar med Lancia'n är grillen, tycker Chryslers är snyggare. Jag hade nog faktiskt bytt ut alla exteriöra emblem/grill mot Chryslers, bara för att de har en grymmare design (inte för att det står Lancia) :D

mvh
  • Kollade precis de när jag köpt bilen om det gick att "återställa" den till USA märkningen. Visade sig vara svårt då den är nedlusad med Lancia både inne och ute och badgets har även olika form så Fiat har lagt ner mycket (onödigt) arbete på att den skulle få Lanciaprofil och sedan tar de inte in den längre. Informationssystemet likadant så det är ett programvarubyte som är aktuellt om den ska slippa Lancia identiteten. Mig gör det inte så mycket.
    Det känns dock mycket bra att det är en USA bil som också är tillverkad där och ses väldigt ofta i bl a filmer. Freemonten var/är tillverkad o Mexiko.

    Har kollat på Dodgegrill på ebay som är billig med stor så frakten kostar lika mycket som grillen tyvärr.

    Ja, väskan var kul och i nyskick även om den hängt med.

    Ska kolla länken du skickade, tack.
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Något tips kanske?

Ja precis, att byta allting mot "Chrysler-brand" blir en del jobb, men en grill vore snyggt med Chrysler-logga, ungefär som en "styling-grej" :)

Som du säger så är frakterna aningen dyra, man får försöka kombinera det om man handlar andra reservdelar så att det blir lönt =)

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar