Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Eftermarknadsstereo Grand Voyager -2007

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Mattias-voyager
Station Wagon
Inlägg: 6
Blev medlem: mån 02 apr 2018, 19:19

Eftermarknadsstereo Grand Voyager -2007

Hej. Nu har jag ett annat problem på min voyager. Min bilstereo gick sönder så jag satte dit en eftermatknads men nu kommer det inget ljud från den. Testade med en lös högtalare o det funkade. Köpte en iso kontakt från original till vanlig.

Snälla hjälp mej med det här så jag får ljud i bilen innan jag blir galen

Chrysler Grand Voyager -2007
Senast redigerad av Avenger den lör 05 maj 2018, 15:02, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: Flyttade tråden till Voyager-kategorin samt la till en mer beskrivande rubrik / Mvh
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Eftermarknadsstereo Grand Voyager -2007

Hej,

Har du ett NBS-relä i säkringsboxen? I så fall måste förstärkaren aktiveras via det relät.

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Mattias-voyager
Station Wagon
Inlägg: 6
Blev medlem: mån 02 apr 2018, 19:19

Re: Eftermarknadsstereo Grand Voyager -2007

Nej där det ska sitta är helt tomt. Har ett slutsteg ovanför för hjulhuset på höger sida. Har inte heller något i säkringsdosan som heter amp heller.
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Eftermarknadsstereo Grand Voyager -2007

Hmm, jag misstänkte att 2.8 dieseln inte hade något sådant relä =(

Då måste du skarva ihop kablarna direkt till högtalarna, är dock bara 2 st (vänster ljud, höger ljud) om du har 6 st högtalare i bilen, har du 8 st så får du koppla 2 st separat (om du behöver dem).

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar