Förstår precis hur du menar med sidopanelerna, kommer bli kanonbra ju!
Finfina lampor du fick!
Ang. soffan, trodde att den skulle gå ungefär kant i kant mellan basarna så att rygstödet blir så högt som basen
Hehe, kanske det.Arvid78 skrev:Haha ja. Blir nog dåligt med spons för min bil. Men skulle allt kunna tänka mig lite LED och nya hella extra ljus:-). Kanske ett par fräna lyktor fram med:-).
Fåt svänga förbi swedol och se vad dom har för roliga saker:-)
En mycket trevlig affär tycker jag
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Fast det verkar skita sig lite med att göra sidopanelerna som jag vill just nu.Avenger skrev:Fan va skoj med utställningen!!Då måste du ta massvis med bilder så man får se allt
Förstår precis hur du menar med sidopanelerna, kommer bli kanonbra ju!
Finfina lampor du fick!Jag tycker dioder passar riktigt bra exteriört, men interiört så ska man ha kvar den "lugna" belysningen =)
Ang. soffan, trodde att den skulle gå ungefär kant i kant mellan basarna så att rygstödet blir så högt som basen? Man kan ju bygga en slags sitt/liggsoffa
?
Ja det är lite jobbigt.Avenger skrev:Tråkigt, men ska dom byggas helt av skivor eller kan man ta en annan grund medans man spacklar upp panelerna (om du istället ska ha glasfiber)?
Ja det hade varit kanonbra med sådana LED-lister ju, exakt dom färgerna jag hade använt ocksåRöd/orange är perfekt när man kör bilen på kvällarna.
Bygger du soffan/sängen och klär den med samma som ljudsystemet isf kanske? =) Kanske hade varit häftigt att ha kvar basen osv. i tyg.
Ja detta är ju material som har stått i upp till 1½ år i väntan på att användas till nåt bra.Avenger skrev:Ja, man måste använda allt material man sparat på sig, det brukar jag också göra, det brukar löna sig
Det var något nytt, att dom använde röd belysning hade jag ingen aning om =)
Kanske går att hitta någon snygg mocka?Det är tamejfan det snyggaste man kan ha i en bil
Hehe.Arvid78 skrev:Ja såna led ljus måste du ju ha.
Hur ballt som helst.
Håller med om att röd belysning är stört skönt att köra med.
Tänder alltid dom i lastbilen.
Jäkla synd på materialet.
Ja många bäckar små:-).
Blir kanske handla lite under vintern och montera till våren.
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Tack!Avenger skrev:Snygg övergång till sidopanelerna, kommer bli kanon när de är klartTänkte på en annan grej, ska du göra någon list eller liknande så att det täcker befintliga paneler?
:O Fuskis!Du har massa grejer med USA-flaggan nu
Om du monterar den mattan så måste du ta ett par bilder!