Kommer nog bli precis lika bra (om inte bättre) som om du hade köpt en färdig front, fast då hade det nog ändå blivit modifieringar eftersom dom är i fibermaterial och inte ABS.
Hur mycket vill du hinna med innan träffen i slutet av månaden?
ja det tror jag med.Avenger skrev:Jag tror det kommer bli kanonbra när allt är klart! Kanske svårt att få allting på millimetern, men iofs, vilken front är EXAKT så att säga
Kommer nog bli precis lika bra (om inte bättre) som om du hade köpt en färdig front, fast då hade det nog ändå blivit modifieringar eftersom dom är i fibermaterial och inte ABS.
Hur mycket vill du hinna med innan träffen i slutet av månaden?Blir ganska tajt schema om du även ska få på lackering?
Avenger skrev:
Menar du att gjuta om den över hela och sedan sära på den i 4 delar när man tar loss den?Men hur får man ihop den igen isf?
![]()
Aa kan tänka mig att det blir svårt att hinna klart, det är en långdragen process när det är kemikalier inblandat=(
Arvid78 skrev:Oj som det går.
Vilka framsteg du gör.
Hade jag sett den utan prat om arbete bilder etc så hade jag trott att det vart helt misslyckat. Skummet ser ju så där tjusigt ut:-).
Men det blir ju sån otrolig skillnad efter du lagt ner jobb.
Blir det exakt som bilden du lagt upp eller ska du göra något eget på den?
Kul att skummet är så mycket bättre det underlättar väl riktigt mycket.
Tycker att det hålet du gjorde blev riktigt bra.
Ska det in lampa där eller bara luft som åker igenom?
Kommer i vilket fall bli brutalt bra.
Hur går det med febern? Har den lagt sig
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Ja, jag tro det jag oxå.Avenger skrev:Det blir nog också snyggare utan sidoscoopen i fronten, mer stilrent tror jag
Vad är det för dimljus du har, är det stor diameter på dom eller är det sådana små?Runda dimljus är bland det snyggaste i en front, jag hade också viljat ha det
Hehe, nu har du lärt dig nåt nytt igen.Avenger skrev:Aa jag såg hur du menade med stötisen =D Det kommer ju bli kanon! Förstår dock inte hur du orkar med allt arbete
..men det är väl bara jag som är lat och vill ha allt färdigt för montering
![]()
![]()
Aha, dom dimljusen har jag också haft till min förra Chrysler Stratus, dom är faktiskt av väldigt bra kvalité måste jag säga, känns rejäla, ingen skit så att säga
Hehe, för många.Arvid78 skrev:Så hur många bilar har du:-)?
Skit tufft med kylning på bromsarna behövs ingen racer för det
Men jag jobbar ju bara med min GMC nu ju, med lite xtra småmek med syrrans å morsans bil emellanåt.Arvid78 skrev:8 bilar, hundar. Hur har du tid för en bil:-).
Ja visst är det fräck att man gör en funktion och använder den också:-). Aldrig fel med kylda bromsar.