Men 20 cm hade väl varit riskabelt?
Fasiken vad dyrt det hade blivit med 5 st Optima
Nu förstod du mig inte.Avenger skrev:
Men 20 cm hade väl varit riskabelt?Tänk om du kör på en grusväg med lite ojämnheter?
![]()
Fasiken vad dyrt det hade blivit med 5 st OptimaDå hade man viljat ha sponsring förstår jag, det blir ju nästan 15 tusen =(
Ja, jag har för mig att det är nåt sånt.Avenger skrev:Är det så jäkla mycket utrymme?Har jag aldrig tänkt på
Hur och var placerar du det under golvet? Inifrån eller under bilen? Kanske bara jag som är lite hjärndöd nu
![]()
Snackat något om sponsring av batteriet ännu?
Hehe.Arvid78 skrev:Oj det var skam så mycket plats du hade under bilen:-). Det är ju inte fel.
Du tala ju på soffa/säng bygget. Har du kommit på något för att få värme om du ska sova i bilen när det är lite kyligt.
Apropå campa med bilen.
Såg en bild för länge sen från amerika. En toa som man fäste på dragkroken. Såg så jäkla dumt ut:-D
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2

Hehe, tack.WBC33 skrev:Grattis då![]()
Skönt att den gick igenom, med det skulle väl vara fn om den inte gjorde det, så mycket som du skruvar med den![]()
Skämt å sido, alltid skönt när bilen passerar bilprovningen, får man fel snubbe så letas det ju fel som bara den, och nog hittar dom något att gnälla på i såna fall.
Fast tycker nog att dom blivit betydligt bättre på senare år att faktiskt bara slå ner på väsentligheter, kanske beror på att det kommit in en ny generation bilbesiktigare (åldersmässigt alltså) som har en liten annan approach till saker och ting

Ja, rost är ju lite märkligt.WBC33 skrev:Diskussionen ang lastgallret har jag missat, men det visste jag redan, svärfar hade en gammal cheva-van för en 7-8 år sedan å den va lastbilsreggad. Gick hur bra som helst att besiktiga utan lastgaller i år efter år, men när han var på semesterresa och blev stoppad av farbror blå så upptäckte dom att gallret inte var i å det blev föreläggande om regbesiktning(gnällputtar)
Hehe, jag gör mitt bästa.Avenger skrev:Nice video, du har alltid intressanta updates!
En lättnad att den passerade, det är det alltid känner man efteråt
Aa när du säger det så, det kan stämma att det kan vara 20 cm under golvet innan markfrigången tar vid