Fuskis!
Oh f*n, det kommer ju bli riktigt snygg med ett sådant "djup" i fronten, smart tänkt!
Ja det blir en bit bort.Avenger skrev:Ganska skönt det kan jag tänka mig, verkar vara långt mellan de orterna
![]()
Fuskis!Jag vill också ha alufälgar
Ska det vara plåtfälgar så ska det vara sånt som amerikanska polisbilar använder
Oh f*n, det kommer ju bli riktigt snygg med ett sådant "djup" i fronten, smart tänkt!Jag hade inte tänkt mer än näsan räcker så jag hade nog råkat montera det ytterst
Det låter mycket snyggare det som du tänkt dig
Hehe, ja dom är snygga.Avenger skrev:Det där var nog de grymmaste fälgarna man kan ha på en VAN (enligt mitt tycke)!!!!![]()
EXAKT sådana letade jag efter för 1-2 år sedan
Det kommer bli så snyggt när dom är putsade *avis*
![]()
P.S, det där var en redig almanacka du hade i bakgrunden!
Ah, rackarns.Avenger skrev:Jag funderar också på vad dom kan tänkas heta, har aldrig kommit fram till det, hade gärna viljat ha svarta sådana till Dodgen faktiskt
Hehe, ja det är en fin kalenderHenne hade jag inte hört talas om förrän nu =D Får kolla upp
Låter ju inte rätt när det står "Steel" när det är alu.Avenger skrev:Någon typ av "deep dish steel rims" kanske det är ?Kollade lite på google och hittade ett par svarta som påminner om Polisfälgar i USA, jäkla vad grymt det vore med sådana
Polerboll lät ju smidigt, har inte hört talas om det innan men verkar vara perfekt när man kollade upp det
Hehe.Avenger skrev:Nej precis, tänkte fel där![]()
![]()
Du hittade ju typ dem!Det måste vara någon äldre eller nyare version kanske?
Hehe.Arvid78 skrev:Ja dessa lär komma åt:-).
Nån ska putsa och polera:-)
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2