Vad är detta för en sladd - Chrysler 300c -2007
Vad är detta för en sladd - Chrysler 300c -2007
Sladden på bilden är under passagerare stolen och vill gärna vad den är till?
Hoppas att ni kan se bilderna, laddade upp genom mobilen
Bil: Chryser 300c -2007
Bil: Chryser 300c -2007
Senast redigerad av Avenger den fre 22 mar 2013, 15:17, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Bilmodell saknades.
Anledning: Bilmodell saknades.
Annons
- Anders Ason
- Pickup Truck
Re: Vad är detta för en sladd - Chrysler 300c -2007
Katapultstol om man kör svärmor?
Re: Sv: Vad är detta för en sladd - Chrysler 300c -2007
Haha
Voyager -04 3.3l V6
Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Hehehe. Stackars svärmor 
Jag vet inte riktigt med sladden. Det ser ut som den kunde vara till elvärmesitsen
Jag vet inte riktigt med sladden. Det ser ut som den kunde vara till elvärmesitsen
htirpan: Troligtvis är det till sätesvärmare (tillval).. har du el-stol? Fungerar den? Ingen airbag urkopplad?
Nu när ni nämner att det kan vara för värmen i stolen så verkar det som att det är just det
Polaren klagade nyligen att hans röv inte blev varm
Kollar imorgon
Polaren klagade nyligen att hans röv inte blev varm
Kollar imorgon
Det är nog det, brukar vara fördraget kablage, har haft det på alla Chrysler och ingen har haft sätesvärmare, osis för mig på vintern

Re: Sv: Vad är detta för en sladd - Chrysler 300c -2007
Det kan vara sätesvärmen. Men jag tycker att sladden ser så klen ut för att vara till sätet. Bara att kika under och se om den går att koppla på någonstans
Voyager -04 3.3l V6
Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04
Tror inte det är till sätesvärmen. Hade ur passagerarstolen på min 300c igår för att byta klädsel på den. All el till stolen är kopplad i en plint som sitter i underkant framkant på stolen. Det var endast denna anslutning av el till stolen i min bil iallafall. Ska ge mig på förarstolen idag, ska kolla lite närmare på hur det ser ut där. Kommer den där lösa sladden du fotade upp ur golvet under stolen?
- Linkan_Sweden
- Van
Har servicemanualen här. Vad är det för färg på kablarna?
Chrysler 300C 2.7 Touring -05 Magnesium Pearl
Ser ut som grön och brun/svart?
Borde vara sätesvärmare, det får jag fram i manualen iaf, såsom kontakten ser ut.. du har inte en mer högupplöst bild?
Borde vara sätesvärmare, det får jag fram i manualen iaf, såsom kontakten ser ut.. du har inte en mer högupplöst bild?
- Anders Ason
- Pickup Truck
Nu är spänningen oliiidlig, vi måste bara får reda på vad kabeln är till!!!
En helt idiotsäker metod är annars att klippa av den och vips kommer man då direkt på vad den ska vara till och upptäcker då också att den dessutom är helt oumbärlig.
En helt idiotsäker metod är annars att klippa av den och vips kommer man då direkt på vad den ska vara till och upptäcker då också att den dessutom är helt oumbärlig.
Mjo. Sladden ser inte så amerikansk ut. Utan jag tror det är en sladd som tillverkats av http://www.sepab.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dom gör en massa extragrejor för svenska marknaden. Typ stjärtvärmare och halvljusautomatik som bilimportörerna använder sig av.
Dom gör en massa extragrejor för svenska marknaden. Typ stjärtvärmare och halvljusautomatik som bilimportörerna använder sig av.