Hej!
Det är alltså krängningshämmarstagen fram du ska köpa, två st antar jag?
Kolla även på bildelaronline24.se om du inte redan gjort det, där är frakten bara 80 kr om jag kommer ihåg rätt. Jag hade valt antingen Monroe, Delphi, Febi Bilstein eller Lemförder, dvs. inte det dyraste men heller inte det billigaste, utan bra märken till bra priser (prisvärda delar enligt mig).
Visst finns det säkert bättre stag än de jag räknade upp, men bara man inte väljer det allra billigaste (i just detta fall) så tycker jag att det är helt okej att välja något där priset fortfarande är lågt.
Hansen Racing säljer ju Moog-stag för 645 kr/st vilket blir 1290 kr totalt, då är det "Premium". Samma stag går att hitta på ebay.com för cirka 940 kr inkl. frakt, tull och moms (man sparar i alla fall 350 kr även om det inte är jättemycket!):
http://www.ebay.com/itm/Suspension-Stab ... LI&vxp=mtr
De olika originalnr/artikelnr du skrev beror i detta fall på olika årsmodeller om jag får gissa, eftersom stagen passar så många generationer av Voyager. Så egentligen är det inget man behöver bry sig om vad gäller just denna reservdel, men det kan vara jätteviktigt i andra fall så att det blir rätt.
Har dina befintliga stag börjat glappa eller har lederna hoppat ur helt och hållet?
Mvh