Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Buick park avenue Begie original mattor

Bilar eller reservdelar/tillbehör köpes
Användarens profilbild
Widowmaker
Hedersmedlem
Inlägg: 204
Blev medlem: fre 07 jan 2011, 20:07
Kontakt:

Buick park avenue Begie original mattor

Söker precis so texten lyder en uppsättning med buick park avenue original mattor i beige utförande. dvs de mjuka goa textilmattorna med gumibotten å taggar på undersidan. vill ha originalet med GM loggan på för dom e så mycket snyggare å bättre än alla jävla moderna universal mattor. nytt eller bättre begagnat är ok vilket som.
Buick Lesabre Custom 1997
3800 series 2 V6
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Buick park avenue Begie original mattor

Jag får väl ställa första svaret eller vad man kan kalla det, forumet går ju lite slött framåt med medlemmar :)

Tror att din bästa chans är USA-bildelar i Osby, dom verkar demontera mest USA-bilar i hela Skandinavien., släng iväg ett mail till dom och fråga..

Nya mattor är väl inte att tänka på, tror det blir väldigt dyrt oavsett om man köper från firma i Sverige eller beställer hem på egen hand eftersom dom väger ganska mycket.

Vad har hänt med dina nuvarande mattor, eller har dom alltid saknats?
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Widowmaker
Hedersmedlem
Inlägg: 204
Blev medlem: fre 07 jan 2011, 20:07
Kontakt:

Re: Buick park avenue Begie original mattor

Avenger skrev:Jag får väl ställa första svaret eller vad man kan kalla det, forumet går ju lite slött framåt med medlemmar :)

Tror att din bästa chans är USA-bildelar i Osby, dom verkar demontera mest USA-bilar i hela Skandinavien., släng iväg ett mail till dom och fråga..

Nya mattor är väl inte att tänka på, tror det blir väldigt dyrt oavsett om man köper från firma i Sverige eller beställer hem på egen hand eftersom dom väger ganska mycket.

Vad har hänt med dina nuvarande mattor, eller har dom alltid saknats?
Det är så att jag har mattorna i park avenuen i blått men saknar mattor helt i min roadmaster å har insett att park avenue mattorna skulle passa riktigt bra även i roadmastern. så jag vill jaga reda på en uppsättning.Har letat mattor till den men hittar inget som känns rätt! precis so du känner till sedan tidigare så e jag rätt kinkig när det gäller biltema eller blueride.se hehe!
Buick Lesabre Custom 1997
3800 series 2 V6
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Buick park avenue Begie original mattor

Nej Biltema o liknande är inte snyggt på något sätt faktiskt, i sådana fall till en liten pendlarbil man har till jobbet.

Men hör med Osby Bildelar, dom borde ha, men till vilket pris kan man undra ;)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar