Skickar länken imorgon!
Just nu är jag bara så otroligt frustrerad över att bilnyckeln är borta, lät flickvännen vända upp och ner på lägenheten idag utan resultat och utan någon funnen nyckel. Med andra ord så måste jag ha tappat den någonstans mellan parkeringen och lägenheten, vilket är en sträcka på ungefär en 500 m med en korsning mellan.
Och jag gick den sträckan fram och tillbaka i söndags utan att finna nyckeln, dock kanske det kan vara svårt att hitta en bilnyckel, även fast det är packad snö.
Eller så är det någon som har hittat nyckeln under lördag natten eller söndag morgonen, men vad gjorde den eller dom personerna med nyckeln då tro?
Var även i kontakt med hittegods avdelningen på Gävle polisen och kollade av där, men dom hade inte fått in några bilnycklar sen i lördags. Men dom rekommenderade att jag skulle återkomma på fredag då folk jobbar och inte har tid att lämna in upphittade saker mitt under veckorna.
Alternativ två är att jag har tappat nyckeln samtidigt som jag var på väg in i lägenheten genom porten på lördag kvällen där, då jag samtidigt ryckte upp hela min stora nyckelknippa och bilnyckeln föll ur fickan samtidigt utan att jag visste om det eller hörde det.
Hoppas det finns vettiga personer där ute som plockar upp en upphittad bilnyckel och lämnar in den hos polisen.
Har även satt upp lappar på lägenheterna mellan parkeringen och min lägenhet, man vet ju aldrig. Det kan ju vara någon som sett eller hittat något.
Ingen god sömn inatt eller framöver