Tjena tjena!
Gött att bilen är tillbaka!
Om verkstaden säger att det blev bättre med termostat så blev det säkert de, och dom borde stå för kostnaderna imorgon, dom kanske råkade lufta fel eller sket i det, tänkte att det inte åkte ur så mycket vatten kanske?
Tror inte innehållet i katten är löst, vad är det som rasslar? När bilen står stilla? Vissa varvtal? När du kör? Kall eller varm motor?
Aha, ang. stereon så trodde jag att det passade? Låter lite konstigt att kablarna inte var placerade samma i kontakten om den passade rent fysiskt mot nya stereon

? Jag kan jämföra med ett kopplingsschema lite senare..
Men låter felet exakt samma på nya stereon som mot gamla stereon?
Kan ju mycket väl vara någon strömkabel som måste till annat ställe varav du behöver adapter som sagt.
Tänkte att det inte skulle funka att olja upp bussningarna, de måste alltid bytas ut om det klonkar, om det knarrar däremot så är det ju gummit som är "hårt". Kanske någon spindelled som klonkar istället? Eller vad sa verkstaden om det?
Hmm, två spännrullar? Låter lite konstigt, det säljes komplett set med 1 st rem och en 1 st rulle? Vad baserade han det på? (Men nu ska du se att han har rätt bara för att jag sa så

)