Hjullager Voyager -00
Re: Hjullager Voyager -00
Aa till ett stort antal bilar så är det hela naven man byter, så visst är det sjukt smidigt även om naven kan sitta åt dom också
Men på en del så måste det pressas tråkigt nog =( Men till Voyager så vill jag minnas att det nästan enbart är kompletta nav.
Annons
Re: Sv: Hjullager Voyager -00
Smidigt.
Blir nog ett sånt då. Durar lite från ena lagret. Blir av och på mer eller mindre då:-)
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Blir nog ett sånt då. Durar lite från ena lagret. Blir av och på mer eller mindre då:-)
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Till min Dodge kostar 1 st komplett nav (fram) endast 450:- med frakten, så det är inte bara smidigt utan även snuskigt billigt, iaf till min bil
Jag bred ju sönder en bult på navet, om jag skulle köpa original ersättningsbultar som håller fälgen så skulle det kostat mer än navet, men nu köpte jag andra bultar så det blev visserligen billigare 
Helt otroligt. Det är ju billigare än hjullager och tiden det att att byta:-)
Voyager V6 -04
Det är helt otroligt hur mycket billigt man kan hitta på ebay, både .com och .se, Mekonomen, Meca och Autoexperten mflr. är sjukt dyra om man faktiskt kikar runt lite, ett extremt exempel är när vi bytte tändmodulen på en Chevrolet, då kostade den nästan 2 tusen i Sverige från Hansen, i USA med frakten blev det runt 350:- kr om jag minns rätt.
Jösses det var skillnad. Skulle funnits en sökmotor sin kollade av iaf förutbestämda saiter.
Tar hy evigheter ibland att spana igenom. Ha så vet jag var jag ska leta tändmodul också:-)
Tar hy evigheter ibland att spana igenom. Ha så vet jag var jag ska leta tändmodul också:-)
Voyager V6 -04