Airbag Vojje, 3,3 -05
Re: Airbag Vojje, 3,3 -05
Låter ju jättebra. Du vill inte ha vänligheten att lägga en länk. Vore ju kul att veta om vi andra har några recalls så det vore ju kanon att ha pappret med sig till verkstaden.
Annons
- Anders Ason
- Pickup Truck
http://www.warrantyguide.co.uk/vehicle- ... ger-recall" onclick="window.open(this.href);return false;
Denna gällde ju just mellan de chassinummer det var fel på AC-dräneringen, d v s min bil. D v s 1 799 bilar.
Frontsensorerna gäller nog betydligt flera.
Denna gällde ju just mellan de chassinummer det var fel på AC-dräneringen, d v s min bil. D v s 1 799 bilar.
Frontsensorerna gäller nog betydligt flera.
Re: Sv: Airbag Vojje, 3,3 -05
Fasen vad grymt. Får kolla upp recalls på min med
Voyager -04 3.3l V6
Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Härligt!
Det gäller att stå på sig med andra ord! 
Jag hade själv recall på min Dodge men orkade inte (hade inte tid) att tjafsa med dem om att byta länkarmarna eftersom besiktningen var ett par dagar iväg.
Jag hade själv recall på min Dodge men orkade inte (hade inte tid) att tjafsa med dem om att byta länkarmarna eftersom besiktningen var ett par dagar iväg.
Re: Sv: Airbag Vojje, 3,3 -05
Nope ingen recall på min. Men värt att kolla upp var det
Voyager -04 3.3l V6
Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04
På min så är det livstids recall på spindellederna och bärarmarna fram tror jag, men det är så drygt att försöka få igenom det
Nästa gång det börjar klonka i framvagnen så kontaktar jag dem ändå och provar igen