Min gissning är att dom menar kamkedjan eller så har dom kopierat delar av annonstexten från en av sina andra annonser/tidigare annonser och glömt att ta bort den raden.
Eller så menar dom drivremmen
Mvh
Där har du nåt jag inte tänkt på!Stefan N skrev:Ang. vad som skall göras när så glömde ni tändstiften, sitter jävligt åt och är 16st![]()
fram till andra halvan av 2013 är det tändstiftsbyte var 6.000mil, andra halvan av 2013--> är gränsen 16.000mil men fortfarande 16st
parkeringssensorerna fram kom även de andra halvan av -13
Sen har ni flera modeller som ser ut som en "sport" tex. Express där det är lackade kofångare men ej sporthuven, kolla med bildelsbasen för beggade huvar om det är sporthuven som är prio.
Ramarna finns det ju många av och massa info på nätet![]()
Har det blivit nån pickis?
Då blir det ju lätt att hitta en 2014 till bra prisd4l skrev:Nästa blir en riktig pickis[emoji39]
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Reklam för vad?Stefan N skrev:Då blir det ju lätt att hitta en 2014 till bra prisd4l skrev:Nästa blir en riktig pickis[emoji39]
Edit: får du betalt för att göra reklam?
d4l skrev:Reklam för vad?Stefan N skrev:Då blir det ju lätt att hitta en 2014 till bra prisd4l skrev:Nästa blir en riktig pickis[emoji39]
Edit: får du betalt för att göra reklam?
Jaha, nej tyvärr! iPhone lägger till det automatiskt av nån anledning, toppen när man gör inlägg på amerikanske forum, inget fattar vad de står förutom iPhone. Gör samma sak i mail osv. Vet att vissa Androidtelefoner gör det också. Och eftersom jag inte äger någon dator så blir det mobilen och därmed i varje post[emoji30]Stefan N skrev:Tydligare