Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Chryslen Lebaron begagnad, prissättning vid försäljning?

Alla Chrysler-bilar här
Användarens profilbild
Kenneon
Minivan
Inlägg: 15
Blev medlem: tis 27 sep 2011, 20:00

Chryslen Lebaron begagnad, prissättning vid försäljning?

Hej!

Hur mycket kan man tänkas få om man säljer en Chrysler Lebaron 1990 modell, med autoväxellåda, coupe.
21 tusen mil. Utan cab. Dvs i toppskikt och besiktad?

Har svårt och hitta modell och svenska priser på blocket iaf..
Annons
Användarens profilbild
Dieselsmurfen
Minivan
Inlägg: 11
Blev medlem: mån 26 sep 2011, 21:08

Re: Chryslen Lebaron begagnad?

Kenneon skrev:Hej!

Hur mycket kan man tänkas få om man säljer en Chrysler Lebaron 1990 modell, med autoväxellåda, coupe.
21 tusen mil. Utan cab. Dvs i toppskikt och besiktad?

Har svårt och hitta modell och svenska priser på blocket iaf..
Hade en ett tag i bra skick. Riktigt svårsåld. Cirka 10000:- så kanske du får sålt den innan sommaren. Min hade bara gått 13500 mil. Jag hade den stora 3.0:an.

http://www.garaget.org/?car=258158" onclick="window.open(this.href);return false;
Chrysler 300C -09 / Chrysler 300M -99 / Chrysler Le Baron Cupe 3.0 -91 / Jeep Grand Cherokee 6:a -95
Användarens profilbild
Kenneon
Minivan
Inlägg: 15
Blev medlem: tis 27 sep 2011, 20:00

Re: Chryslen Lebaron begagnad?

Dieselsmurfen skrev:
Kenneon skrev:Hej!

Hur mycket kan man tänkas få om man säljer en Chrysler Lebaron 1990 modell, med autoväxellåda, coupe.
21 tusen mil. Utan cab. Dvs i toppskikt och besiktad?

Har svårt och hitta modell och svenska priser på blocket iaf..
Hade en ett tag i bra skick. Riktigt svårsåld. Cirka 10000:- så kanske du får sålt den innan sommaren. Min hade bara gått 13500 mil. Jag hade den stora 3.0:an.

http://www.garaget.org/?car=258158" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo det är precis en sån, 3 liter och V6. 10 000 kr inte mycke men alltid nåt i toppskick. Alu fälgar osv.
Driftkostnaden är ju enorm som en elefant såklart men varför tror du den är svårsåld?
I övrigt rätt så billiga reservdelar till den..
Skriv svar