Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Varning.

Allmänt om forumet
Användarens profilbild
stor tutte
Station Wagon
Inlägg: 1
Blev medlem: lör 25 feb 2017, 04:35

Varning.

Akta er för hen som kallar sig för Avenger,sponstrad för att vi inte ska handla från sverige,vart jävligt dyrt när jag gjorde som hen skrev!!! :o
Annons
Användarens profilbild
Kameramannen
SUV
Inlägg: 368
Blev medlem: lör 18 aug 2012, 18:29

Re: Varning.

Sponsrad? Av vem då? Av hela USA?

Nej, du har gjort bort dig och inte förstått, för mer kompetent och påläst människa än Avenger får du fan leta efter.

Så skriv vad du har gjort fel så kan vi säkert hjälpa dig - men att kasta skit på han som vet absolut mest om våra bilar kommer du inte långt med.
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck
Inlägg: 549
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 11:56

Re: Varning.

Varning för troll!
troll.jpg
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Varning.

Innan detta trollet raderas så får hen gärna inkomma med något mer konkret!

Låter snarare som att hen är sponsrad av butikerna i Sverige för att skriva detta!? Vilket vore mer logiskt, men samtidigt väldigt löjligt på så många punkter då det inte framgår någon som helst bakgrundsfakta osv.

Hur svårt är det att jämföra priserna innan man handlar, har du trådskapare handlat med ögonbindel och godkänt köpet i kassan eller hur menar du? Var gjorde du som jag skrev? Har jag skrivit till dig?

Jag handlar där det är billigast, må det så vara Sverige eller Tyskland eller Polen eller USA eller England etc., tar max några minuter att JÄMFÖRA och tänker du på moms och ev. tull samt Postnords avgifter så framgår det information om detta i butikerna i USA, t ex. hos Rockauto, Ebay, fabriksförsäljningssidor, osv.

Ett ganska så färskt exempel på prisskillnader är att ett par reservdelar här i Sverige (för att göra en stor service på en bil) hade kostat ca 12 tusen medans det från USA och Tyskland kostade ca 7 tusen inkl. frakt, tull och moms samt Postnords avgifter... vem är inte sugen på att spara 5 tusen för SAMMA DELAR. Jag har många bra exempel..

..men nu ska vi inte mata detta trollet något mera!

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
monsterbilen
SUV
Inlägg: 141
Blev medlem: mån 18 nov 2013, 19:01

Re: Sv: Varning.

Vi tycks vara omgivna av idioter.

Läs, andas, och ta det lugnt. Till valet nästa år tar vi livet av dem.

_tapa_
Skriv svar