Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

USA PARTS søker information

Allmänt om forumet
Användarens profilbild
EmraAB
Station Wagon
Inlägg: 1
Blev medlem: lör 30 jan 2021, 23:56

USA PARTS søker information

Er ute etter litt informasjon og håper admin vil la dette ligge ute. I mars bestilte jeg en motor med tilhørende girkasse fra Usa Parts
Johnny Jansson
Tel vxl0506-51000
Björkulla 18
54592 Älgarås
betalte inn på forskudd, slik at dette kunne bestilles fra USA. Jeg betalte rundt 20 000 for dette. Etter 6-8 uker tok jeg kontakt da jeg ikke hadde fått noen form for tilbakemelding, fikk da beskjed om at motor og girkasse satt corona fast i Europa. Etter dette har de ikke svart på Mail eller telefon. Jeg har fortsatt ikke fått varen som bestilt, og pengene er fortsatt ikke ført tilbake. Har nå lest på Facebook at dette er personer som svindler på denne måten. Min regnskapsfører har også funnet navn og informasjon på noen av de involverte.

USA Parts Vta KB, 969742-0397
Rosie Ulla CARINA Kattarina PERSSON ”Carina Persson”)

KLAS Robert DÖSSING  (på facebook ”Klas Dössing”)
 Er uklart om flere står bak, men de overnevnte personene står som eiere av firmaet.
Jeg har forstått det slik at det er flere som har blitt utsatt for dette og har allerede vært i kontakt med flere av de involverte. Når dette blir anmeldt til politet så blir det bare henlagt med en gang, det er slik de slipper unna. Mitt firmas advokat kunne tenke seg å samle informasjon om flere som har blitt utsatt for dette av overnevnte personen. Hvis vi er flere som leverer en samlet anmeldelse til politet så vil den stå sterkere og det vil være vanskeligere å henlegge saken, samt straffe utmålingen vil bli høyere. Min regnskapsfører vil da parallelt levere en anmeldelse på de for svindel og underslag. Siden de ikke har tenkt til å gjøre opp for seg og tilbakeføre penger de skylder, må de stoppes før de også svindler andre. Hvis noen har relevant informasjon eller har blitt utsatt for tilsvarende av de overnevnte personene vennligst send på Mail til Emra.AB71( opprettet egen Mail kun til denne saken) DEL GJERNE på alle siden på Facebook og Internett hvor de kan operer så vi får hindret de å svindle andre mennesker. Kanskje de også gjør opp for seg.
Mvh Emra AB