Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Behöver repbok till chrysler grand voyager 99

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
JennieF
Station Wagon
Inlägg: 4
Blev medlem: sön 25 jan 2015, 13:52

Behöver repbok till chrysler grand voyager 99

Skulle behöva ge min Miljöbov lite kärlek. Har iof en bror som är mekaniker, men jag tänkte dra han vid näsan lite och göra det själv, eftersom han kallar min bil för cancerböld ;)

Men hur som haver, vart hittar man en sådan? Den enda jag kan hitta är för nyare chryslers.
Senast redigerad av Avenger den fre 14 aug 2015, 21:00, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: Flyttade tråden till Voyager-kategorin / mvh
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Behöver repbok till chrysler grand voyager 99

Tjena!

Kolla på bl.a. All Data DIY (finns 1-års abonnemang), Chrysler.com (dom har servicemanualer i digital form under menyn "Owners" som man kan köpa för drygt 17 dollar sist jag kollade, om jag minns rätt), ebay.com osv.

Du kommer troligtvis att få kolla efter namnen Chrysler Town & Country och/eller Dodge Grand Caravan som är modellens namn i USA.

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
JennieF
Station Wagon
Inlägg: 4
Blev medlem: sön 25 jan 2015, 13:52

Re: Behöver repbok till chrysler grand voyager 99

Ah, tack, då ska jag kolla upp detta :)
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Behöver repbok till chrysler grand voyager 99

Hej igen,

Jag kollade snabbt på Chryslers egna manualer och det verkar som att dom uppdaterat den hemsidan, jag kan inte längre hitta de "digitala manualerna" då allting troligen inte är upplagt ännu, för tidigare minns jag att de hade flertalet servicemanualer för ca 17 dollar med digital nedladdning.

All Data DIY är nog det bästa i så fall, men det finns även Haynes osv.

Vad är det förresten för arbete du ska göra på bilen? =)

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar