Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

1000 inlägg :)

Allmänt om forumet
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

1000 inlägg :)

Hej!

Nu har vi passerat gränsen 1000 inlägg, ingen stor sak att poängtera men ändå lite roligt :)

Mvh
Jonathan
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Annons
Användarens profilbild
Amstaff_Loco
SUV
Inlägg: 119
Blev medlem: mån 24 jan 2011, 20:37
Ort: Lödöse

Re: 1000 inlägg :)

Kul då går allt åt rätt håll :D keep it up!
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: 1000 inlägg :)

Tackar!

Jao det hoppas jag att det gör :) Det är inget att skryta över eller så, garaget.org får ju in i snitt 50 medlemmar per dag, här finns det knappt 50 medlemmar totalt :oops: men man får hoppas det blir mer aktivt, tanken är att alla frågor ska bli lösta, så att inläggen blir av kvalité och inte "bara struntprat", eller det var nog fel ord men ändå :)

Vore roligt om det kom in så många medlemmar som möjligt för USA-bilar, finns ju Chrysler, Dodge, Jeep, Chevrolet, som innefattar Camaro, och sen har vi ju Mustang osv. Det finns givetvis 1-2 mycket bra sådana forum i Sverige, men lite aktivt kring de bilarna vore ändå mycket roligt.

Man får ju hoppas att det någongång blir att skriva 100 000 inlägg som en nyhet :)

Mvh
Jonathan
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Amstaff_Loco
SUV
Inlägg: 119
Blev medlem: mån 24 jan 2011, 20:37
Ort: Lödöse

Re: 1000 inlägg :)

De går kanske lite sakta men mycket säkert! de kommer börja droppa in skall du se, jag är enormt nöjd hur som helst, men kanske e de så att "alla" som åker dessa bilar är mekaniker å inte behöver hjälp från nån annan :lol: jag e en enkel snickare som sskruvar gamal husqvarna samt florida moppe , de e lagom komplicerade maskiner :D
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: 1000 inlägg :)

Haha, så kanske det är :D

Oavsett så älskar jag amerikanare :) Det är givetvis inget roligt med att få fel på bilarna, men det hör till bilägandet, lite roligt att lära sig bilen man kör :D

Jag tror att om man har rätt verktyg (+lift) och lokal att meka i, så kan nog alla utföra sina reparationer, men de flesta saknar verktyg, lift och lokal, och får i sådana fall stå hemma på sin uppfart eller parkering, vilket begränsar en ganska mycket (om man nu inte har viljan att lösa problemen ute i regn och rusk) hehe :)

Jag vet att jag ogärna står ute på uppfarten och skruvar på bilen, därför blir det inget av det förrän vädret blir finare eller man orkar ta sig till en lokal. Just nu är jag inte ens sugen på att åtgärda de problem som finns, om det inte går att ta med sig den defekta delen inomhus eller till garaget :D Behöver bland annat fixa lite saker på Dodgen som jag själv orsakat :oops:

Nu spårade mitt inlägg ut i fel riktning :)

Mvh
Jonathan
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
wepe
Van
Inlägg: 70
Blev medlem: lör 22 jan 2011, 21:51

Re: 1000 inlägg :)

Tror nog att det kommer att öka , dels tar det tid med nya forum plus att årstiden spelar in :roll: Många som har bilar som detta forum handlar om kör ju kanske mest på sommarhalvåret, inte alla, men skulle nog tro många :roll: Nu känns det ju inte så aktuellt med 20gr kallt ute :? Inte roligt att pilla med något för min del, kan inte heller av personliga själ :cry: Inväntar VÄRME då allt blir lite smidigare för min del. Tror då även att medlemsantalen plus inlägg ökar på detta forum, fler har funderingar om sina bilar som snart ska ut :) Har nämnt det innan, tycker att detta är en mycket bra sida med snabba svar och hjälp
Skriv svar