Ser ut som nån gamml hederlig cheva pickis
Men sen är det stopp.

Hehe.Avenger skrev:Räcket har nog redan klurat ut ledtråden i bilden?..kika på skylten till höger ..!!

YAY!Avenger skrev:Räcket vann igenGivetvis är bilden ifrån Stephenie Meyers' Twilight, fast första filmen, inte tvåan =) Tänkte jag skulle ta en film som de flesta av oss definitivt inte ser på
..även om det kan vara en mysig stämning i filmerna som är lite barnsliga =)
HMC0 har jag för mig är Soft Top.Arvid78 skrev:Hmc4?
Ja fasen helt rätt räcket. Men drar dom den ut så. Fasen kommer inte ihåg.
Du har lite koll på dina filmer du:-)
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Näe, alla gillar ju inte den typ av film.Avenger skrev:Jo Twilight är faktiskt rätt bra, fast dom har inte fått lika mycket respekt här i Sverige som i USA =(
HUR HUR HUR!!! Hur kunde du gissa dig till rätt svar igen???Givetvis är det Nic Cages' film Gone in 60 seconds och korrekt Hummer (enligt kommentarerna och generella namnet är det du skrev först
).
Men hur kom du på att det är den filmen? Finns ingen ledtråd, man ser inte reg-skylten ju?
Arvid78 skrev:Bra minne:-).
Är själv inte så förtjust i twilight filmerna. Såg lite på ettan och det räckte för mig.
Rödluvan är en bra film men håller sig inte till sagan så du vet men cool var sen.
Snövit och jägaren var också jäkla bra. Höll sig till sagan helt ok men inte för mycket vilket hade gjort den väldigt dålig
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2