Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Lancia voyager startar inte

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Momi145
Station Wagon
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 22 feb 2024, 09:21

Lancia voyager startar inte

Jag har en lancia voyager 2.8 dieselmotor 2014 årsmodell jag körde ca 20km/h och gasade hårt när jag kom upp till 60 så tappade bilen kraft och gaspedalen slutade fungera, jag stannade och la växeln i P och igen till D och försökte gasa men inget hände den varvade inte ens, sen stängde jag av motorn och försökte starta om men det gick aldrig så nu startar inte bilen men den vevar men vill inte starta, vad kan felet vara ?
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Lancia voyager startar inte

Hej,

Har du kontrollerat om där finns några felkoder? Det borde ha registrerats några i datorboxen, samt att kanske motorlampan blinkar eller lyser med fast sken?

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar