Funderar på Chevrolet Blazer /pickup?
Re: Funderar på Chevrolet Blazer /pickup?
Samtliga av dessa bilar är bra byggda, men håll koll på rost och sådant, tycker att det är den svaga sidan med många US Chevrolet under 90-talet.
Annons
[youtube][/youtube]
Får dra relativt mycket med rätt körkort (2040 kg tror jag det va, kolla upp innan!) Finns med bra och rolig utrustning trots den höga åldern. Avbländande backspeglar, backspeglar som fälls in, elektriska säten, klimatanläggning, elhissar runt om, skinnklädsel och mycket mer, gött med jänkebilar då de ofta har mycket kul prylar i sig =)
nackdelen är väl designen kanske, Blazer är väl roligare än Trailblazern, men K5 är ju annars brutalt snygg =)
Men vill du inte lägga så mycket pengar så är en 96-99 ett bra alternativ.
96-98 tycker jag är rejäla också, grova balkar, rejäl V6a, bra fyhjulsdrift (2WD, 4WD Auto,4WD Hög, 4WD låg)NickW skrev:Att dra spelar ingen roll. Vill mest bara ha en stor SUV.
Blir det en Jeep blir det nog lite terräng körning
Blazer från 96-98 gäller det samma på dem? Ordentligt byggda? Eller endast 92:an
Får dra relativt mycket med rätt körkort (2040 kg tror jag det va, kolla upp innan!) Finns med bra och rolig utrustning trots den höga åldern. Avbländande backspeglar, backspeglar som fälls in, elektriska säten, klimatanläggning, elhissar runt om, skinnklädsel och mycket mer, gött med jänkebilar då de ofta har mycket kul prylar i sig =)
nackdelen är väl designen kanske, Blazer är väl roligare än Trailblazern, men K5 är ju annars brutalt snygg =)
Men vill du inte lägga så mycket pengar så är en 96-99 ett bra alternativ.
Corvette Stingray | Cheva Blazer | Cheva Van | Jeep Cherokee | Chrysler 300
Visste inte att de äldre Blazer hade elektriskt infällbara backspeglar
Kul info:)