Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Custom tuner

Här diskuteras Dodge, Ram och SRT
Användarens profilbild
gorthank
Minivan
Kontakt:

Custom tuner

Hejsan

Tips på en bra custom Tuner emotses.
Har köpt och installerat Diablosports inTune till min 2007:a och det blev riktigt bra med 91CAI canned tune, men vill nog försöka få ut lite till. 8-)
Dodge Charger 2007 SuperBee #284
Chrysler PT Cruiser Limited Edition 2004
VW Multivan 2006
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Custom tuner

Vad jag vet så är Diablo det absolut bästa för moderna Dodge, frågan är om det finns någon bättre.. :oops:
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
gorthank
Minivan
Kontakt:

Avenger skrev:Vad jag vet så är Diablo det absolut bästa för moderna Dodge, frågan är om det finns någon bättre.. :oops:
Jo så är det nog men jag tänkte mer på någon som skriver en custom-tune för just min bil, baserat på lite loggningar som jag skickar till denne. Dom medföljande 'moddarna' är ganska generella misstänker jag med hyffsad takhöjd.
Dodge Charger 2007 SuperBee #284
Chrysler PT Cruiser Limited Edition 2004
VW Multivan 2006
Användarens profilbild
CEk
SUV

gorthank skrev:
Avenger skrev:Vad jag vet så är Diablo det absolut bästa för moderna Dodge, frågan är om det finns någon bättre.. :oops:
Jo så är det nog men jag tänkte mer på någon som skriver en custom-tune för just min bil, baserat på lite loggningar som jag skickar till denne. Dom medföljande 'moddarna' är ganska generella misstänker jag med hyffsad takhöjd.
Då ska du kontakta en kille som heter Johan (svensk faktiskt) och jobbar på Diablo Sports. Han gör det dock inte gratis, man donerar en summa för en custom tune. Dock så tjänar det inte speciellt mycket till om du inte har tyngre modifieringar. Jag hade avgassystem och öppet filter och för det är det inte värt en custom tune!
Skriv svar