Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Dodge D250 1985

Bilar eller reservdelar/tillbehör säljes
Användarens profilbild
Dodge D250
Minivan
Inlägg: 10
Blev medlem: mån 22 jul 2013, 18:58

Dodge D250 1985

Tyvärr fanns inte tiden och energin för att ta oss an detta projekt.

Denna bil köptes på sensommaren förra året för 25 000:- i fullt rullande bruksskick. Tyvärr visade sig vänster främre länkarm vara i dåligt skick och byttes därför ut mot en helt ny. I samband med detta gjordes även en service på US Center i Stockholm. Totalpris 7 000:-.

Tyvärr uppstod kort därefter ett problem med bränsletillförseln. Jag har ej rett ut vad problemet är - om det är bränslepumpen eller något så banalt som en säkring. Energin (i mig) tog tyvärr slut (då jag saknar mekartalang och har fullt upp med jobb och familjeplikter).

Nu står den längst in på garageuppfarten. Still.

Jag är villig att släppa denna till en billig penning om någon bara kommer och tar den härifrån. Det torde vara en mycket bra möjlighet för fixaren att göra sig en bra hacka då den torde kunna säljas för ungefär samma pengar som jag köpte den för om den bara får lite kärlek.

Bud mottages, gärna i PM men i tråden fungerar också!

Länk till projekttråd: http://www.usabilforum.se/viewtopic.php?f=26&t=2246" onclick="window.open(this.href);return false;
Annons
Användarens profilbild
Dodge D250
Minivan
Inlägg: 10
Blev medlem: mån 22 jul 2013, 18:58

Re: Dodge D250 1985

Den såldes på några minuter efter att jag lade in annonsen på Blocket. :shock:
Skriv svar