Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Delar till parkeringsbromsen

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
lillis78
Station Wagon
Inlägg: 3
Blev medlem: tis 25 apr 2017, 20:39

Delar till parkeringsbromsen

Halloj har en voyager 05' m stow n' go där en vajern till parkeringsbromsen gjort sitt( den till höger bak)..
Har snart fasen kollat runt överallt på bl a nätet men hittar ingen som är i rätt längd. Alla verkar ha till utan stow n go men inte med..
Någon här som vet vart man kan vända sig för att få tag på rätt vajer?
Mvh
Annons
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck
Inlägg: 549
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 11:56

Re: Delar till parkeringsbromsen

American Racing i Linköping, tar nog från Handen Racing. Gogla dom o ring.

Eller här:
https://www.mekster.se/vajer-parkerings ... u8QAvD_BwE

När jag Googlar hittar jag ett antal leverantörer till lskiftande pris.

Hedins har och om inte hemma på dagen efter. Original men kan då vara dyrare.
om

ÄR inne på min tredje Vojje, varav en likadan som din och har aldrig haft svårt att få tag på delar.
Vojjen är en underskattad bil och menar då inte vägskatt :-)
Användarens profilbild
lillis78
Station Wagon
Inlägg: 3
Blev medlem: tis 25 apr 2017, 20:39

Re: Delar till parkeringsbromsen

Tack för svar, american racing, hansen racing och åbergs har jag kollat på och de har bara till den utan stow n go. Hedins har jag dock inte kollat med, autodoc, skruvat mfl har inte heller.
Den vänstra korta vajern har jag fått rätt men den högra långa har jag fått fel flera gånger(är inne på min tredje nu som skickas tillbaka)
Samma var det med den främre, skickade tillbaka 5 st innan jag fick en som var någorlunda rätt(Fick tillverka en egen spännare så den skulle passa längdmässigt)
Kanske får kolla om det finns original att få tag på men då ökar väll prislappen väsentligt antar jag....
Användarens profilbild
lillis78
Station Wagon
Inlägg: 3
Blev medlem: tis 25 apr 2017, 20:39

Re: Delar till parkeringsbromsen

Ja nu har jag varit det 😉😂 Tack som f*n för tipset, blir nog bra detta.👌👍🏻
Användarens profilbild
Stefan N
SUV
Inlägg: 346
Blev medlem: sön 29 nov 2015, 13:34

Re: Delar till parkeringsbromsen

Rockauto fungerar vanligtvis fantastiskt annars
RAM Sport 1500 4x4
Skriv svar