Stereo till div Chrysler.
Stereo till div Chrysler.
Finns stereo med cd/dvd/blåtand/iPod färdig/Sd kort/Navigator/etc på blocket. 3495 vill dom ha för den. Funderar själv på den. Kan då koppla in backkameran i den istället för i backspegeln där min bild är nu. En liten tanke om det är någon mer som är sugen på en nu stereo
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Annons
Re: Stereo till div Chrysler.
Ja, dom har jag också kikat på, det är ju 1,5-din storlek
Men det finns fler alternativ på ebay, t ex. så skiljer det sig lite mellan olika modeller och år, t ex. Sebring, Voyager osv.
Är det på "Nathalie" du hittat stereon? Dom verkar sälja ut billigt (under vissa ebay-priser), kanske är så att dom inte blir av med grejerna.
Här fanns en för under 3 000:- med frakten (samma som Nathalie säljer):
http://www.ebay.com/itm/In-dash-Car-DVD ... 3f189e3e23" onclick="window.open(this.href);return false;
Är det på "Nathalie" du hittat stereon? Dom verkar sälja ut billigt (under vissa ebay-priser), kanske är så att dom inte blir av med grejerna.
Här fanns en för under 3 000:- med frakten (samma som Nathalie säljer):
http://www.ebay.com/itm/In-dash-Car-DVD ... 3f189e3e23" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sv: Stereo till div Chrysler.
TereTeknik heter dom. Ligger i Sollentuna
Fördelen med denna är väl då att gpsen är svensk.
Var ett litet bättre pris du hittade för. Fastnar det i tullen blir det ju lite dyrare men.
Min pcm fastnade. 341 för moms och posten skulle ha 100 för jobbet.
Fördelen med denna är väl då att gpsen är svensk.
Var ett litet bättre pris du hittade för. Fastnar det i tullen blir det ju lite dyrare men.
Min pcm fastnade. 341 för moms och posten skulle ha 100 för jobbet.
Voyager V6 -04
GPS:en är svensk/eu även från ebay.com, dom laddar över de kartorna som köparen vill ha, det är ofta piratkopior, IGO 8 osv., jag har själv handlat GPS:er därifrån tidigare, men nu köper jag bara Garmin från Sverige hädanefter 
Oh f*n? Fastnade din PCM i tullen?
Det var något nytt, trodde jag aldrig kunde hända, dom måste verkligen ha skrivit ut all info på paketets utsida innan dom skickade det.
Men eftersom det bara skiljer någon hundring så köper man hellre från Sverige, då är det enklare att reklamera vid ev. fel
(annars kan det ta en evighet att få tillbaks pengarna).
Oh f*n? Fastnade din PCM i tullen?
Men eftersom det bara skiljer någon hundring så köper man hellre från Sverige, då är det enklare att reklamera vid ev. fel
Dom skriver att dom är en mängd ingenjörer, .. hmm, ja titta hur bra dom hittade till google translate:
http://tereteknik.se/Installation" onclick="window.open(this.href);return false;
Hahahaha
Undra hur folk ska kunna uppdatera sina kartor med sådan information (dem som inte vill googla).
Lite konstiga köpvillkor också, kunden ska aldrig behöva betala för returfrakt vid garantiärenden
Om dom läser på Konsumentverket så ser dom tydligt att det är säljaren som ska stå för allting..
http://tereteknik.se/Installation" onclick="window.open(this.href);return false;
Hahahaha
Undra hur folk ska kunna uppdatera sina kartor med sådan information (dem som inte vill googla).
Lite konstiga köpvillkor också, kunden ska aldrig behöva betala för returfrakt vid garantiärenden
Min tanke också att det blir lättare att reklamera etc. Funderar mest på hur den fungerar med DVD:n som sitter i bilen
Haha den var bedrövlig att läsa. Några goda skratt fick jag:-)
Ang pcm jo allt stod på paketet.
Tänk att dom läser sånt. Är ju en del paket att gå igenom.
Kan ju vara en dator som läser av men med tanke på alla olika lappar som kommer från olika länder känns det mindre troligt.
Haha den var bedrövlig att läsa. Några goda skratt fick jag:-)
Ang pcm jo allt stod på paketet.
Tänk att dom läser sånt. Är ju en del paket att gå igenom.
Kan ju vara en dator som läser av men med tanke på alla olika lappar som kommer från olika länder känns det mindre troligt.
Voyager V6 -04
Ja precis det jag har.
Fina e ju att barnen kan se film och jag lyssna på radio
Fina e ju att barnen kan se film och jag lyssna på radio
Voyager V6 -04
Är det inte så att DVD:n går separat från Stereon? Men undra om det finns kontakt på den eftermarknads-DVD-GPS så att original-DVD:n iaf får ström
Jag vet iaf att dom i Kina har kopierat enheten efter din årsmodell, 4:e gen Voyager, men det framgår inte om den är kompatibel med extrautrustade enheter 
Har du skruvat dän o kollat hur din enhet är?
Har du skruvat dän o kollat hur din enhet är?
Det är två separata. Kopplade samman med kablar. Kommer inte ihåg så mycket mer. Var ett tag sen jag hade bort panelen. Kan ju va att stereon dvd knapp är en Aux enbart för ljud från dvdn. Får kolla vidare på det
Voyager V6 -04
Det var synd med PCM:en/spridaren, annars hade du kunnat lägga samma (mindre) pengar på en ny enhet till bilen 
Reparationer är aldrig roliga, det blir ju ingen "uppgradering" så att säga, man behåller bara bilen i "helt" skick
Reparationer är aldrig roliga, det blir ju ingen "uppgradering" så att säga, man behåller bara bilen i "helt" skick
Så länge den funkar sen e jag glad:-).
Voyager V6 -04
Ja, det är ju prio nummer 1 
Lite OT:
Har verkstaden verkligen stängt i 3 veckor? De verkstäder jag kollat med håller öppet hela tiden och kompenserar med personalen
Lite dålig stil att stänga ned helt och hållet under flera veckor, många turister osv. kanske behöver hjälp =)
Lite OT:
Har verkstaden verkligen stängt i 3 veckor? De verkstäder jag kollat med håller öppet hela tiden och kompenserar med personalen
Ja i tre veckor. Vet inte hur många som jobbar där.
Men ja visst är det surt. Men men jag har varit utan den i över en månad så tre veckor till kändes inte som hela världen då. Kör ändå mon gamla slitna golf till jobbet.
Är nog frugan som tycker cittran är en tråkig bil och vill ha hem vojjen mest:-).
Den ska få gott med kärlek iaf när den kommer hem. Lite tvätt och vaxning. Några nya relän till extra ljusen också för några har lossnat från sina plast hus
Men ja visst är det surt. Men men jag har varit utan den i över en månad så tre veckor till kändes inte som hela världen då. Kör ändå mon gamla slitna golf till jobbet.
Är nog frugan som tycker cittran är en tråkig bil och vill ha hem vojjen mest:-).
Den ska få gott med kärlek iaf när den kommer hem. Lite tvätt och vaxning. Några nya relän till extra ljusen också för några har lossnat från sina plast hus
Voyager V6 -04