Tror inte du hittar något med org.kablage i Sverige, ebay har bästa utbudet skulle jag tro
Med den silverfärgen så hade det nog passat väldigt bra med aftermarket "styling", något stilrent
Kolla in på andysautosport.com där finns mycket,har köpt där till min charger.Actionhjälten skrev:Hej på er.
Jag är nybliven ägare till en Dodge Durango -98. Det är min första amerikanska bil, och faktiskt min första roliga bil över huvud taget, och har precis hittat till forumet. Det verkar finnas mycket matnyttigt att lära sig här!
Jag har lite småfix att se fram emot, bland annat måste lyktorna bytas, både fram och bak. Jag har inte bestämt mig för om jag skall behålla original looken eller leta efter några coola aftermarket-varianter.
En snabb fråga när jag ändå är inne på ämnet. Det ser ut som att baklyktorna på en Slutet-av-90-talet Chrysler Voyager är samma som på 1st gen Durango. Stämmer det?
Det jag funderade på var om det inte borde gå att köpa styling-lampor till en Voyager i sverige, som skulle gå att koppla in på min bil utan problem, eftersom det verkar som den redan är förberedd för Voyager baklyktor med svensk standard.Tror inte du hittar något med org.kablage i Sverige, ebay har bästa utbudet skulle jag tro