På många internetsidor finns inte magnum med så jag undrar vilken modell av chrysler som är likadan eller vilken motor är samma som på magnumen??
Novis på detta så därför frågar jag
dodge magnum 2,7l V6 2005 motor
dodge magnum 2,7l V6 2005 motor
Dodge Magnum 2005
Annons
Re: dodge magnum 2,7l V6 2005 motor
Hej,
Dodge Charger 2.7 och Chrysler 300c 2.7 har samma motor
Söker du reservdelar eller liknande? Beskriv gärna vad du letar efter så kan jag leta fram ett par länkar åt dig, 4 ögon är bättre än 2 så inget blir fel

Dodge Charger 2.7 och Chrysler 300c 2.7 har samma motor
Söker du reservdelar eller liknande? Beskriv gärna vad du letar efter så kan jag leta fram ett par länkar åt dig, 4 ögon är bättre än 2 så inget blir fel
Säker di!
hehe kollar framför allt på motorvärmare och delar till framvagnen. Har lite oljud i den vid guppiga vägar. Tror det är kul lederna men inte säker.Är det samma delar rakt igenom till dessa bilar??
Dodge Magnum 2005
Mycket är samma, men en del mindre detaljer kan skilja, samt givetvis exteriör o liknande 
Många har haft problem med krängningshämmarbussningarna på de bilarna, ett billigt alternativ att börja med om det klonkar =)
Många har haft problem med krängningshämmarbussningarna på de bilarna, ett billigt alternativ att börja med om det klonkar =)
när du säger krängningshämmarbussningarna menar du då de stor som sitter på det tvärgående staget eller den korta armen?
Har bytt övre bärarmen och en ändlänk eller va det heter. bytte aldrig k-hämmaren. har den liggandes i garaget men ska byta den med.
Har bytt övre bärarmen och en ändlänk eller va det heter. bytte aldrig k-hämmaren. har den liggandes i garaget men ska byta den med.
Dodge Magnum 2005
- Kameramannen
- SUV
Bra beskrivande bild! 
Hittade ett roligt exempel på varför det förespråkas med polybussningar istället för original
[bilder]http://www.energysuspension.com/assets/ ... b&cure.jpg[/bilder]
Hittade ett roligt exempel på varför det förespråkas med polybussningar istället för original
[bilder]http://www.energysuspension.com/assets/ ... b&cure.jpg[/bilder]
- Kameramannen
- SUV
Eller bara för tjock förare?