Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Tillbehör och delar till Cheva Astro

GM's mest populära bilmärke
Användarens profilbild
Guten
Station Wagon

Tillbehör och delar till Cheva Astro

Hej!

Har idag blivit av med USA-bilsoskulden och köpt mig en Astro -88, mest för att den är ganska fräck tycker jag :D

Tanken är att ha den som slit och släng bil och kanske som campingbil till någon festival i sommar. Nu vill jag självklart sätta min egen prägel på kärran och först och främst vill jag byta ut framblinkers till en vit variant, men har inte lyckats hitta några på Ebay och andra företag verkar inte vilja skicka till Sverige....

Därför efterlyser jag tips om vart jag kan hitta trevliga tillbehör till bilen, gärna från staterna så det slipper bli så jäkla dyrt ;)
Bilagor
73428_420246044736395_555876772_n.jpg
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Tillbehör och delar till Cheva Astro

Välkommen till forumet och välkommen till USA-bilvärlden! :)

Visst är dom fräcka! :D Fin färg på bilen också!

Ska se om jag kan hitta några blinkers och andra lampor till bilen, det gör mycket med en sådan uppgradering :)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Hittade inga som skickade till Sverige, men nu kikade jag kanske lite väl snabbt.. :oops:

Alternativet är om du köper dessa:

http://www.ebay.com/itm/CHEVY-ASTRO-SAF ... 48&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

..som kostar 40 dollar INKL. frakt INOM USA, då skickar du dem till ShopUSA lagret i Virginia efter du skaffat ett konto där, sedan flygs dom hem och du betalat TOTALT med frakt, tull och moms 600:- kr och paketet kommer hem till din dörr.

Bild
Användarens profilbild
Guten
Station Wagon

Jag har sneglat lite på ShopUSA och har även registrerat mig där, men har varit tveksam till att beställa via dem. Men det är värt en chansning, jag slänger in en order på de blinkers du länkade till :)

Tack för hjälpen!!
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Nej nej, du borde absolut inte tveka på dem, jag beställde nyligen en hel front som skickades med båt, snabb och trevlig support och grejerna kom givetvis fram till dörren (men jag var inte hemma så jag hämtade ut paketet själv på DHL) :)

Hittar du mer grejer så kan du ta detta i samma order, t ex. om du hittar ett par grymma baklampor ;)

Bild
Skriv svar