Problem med stereo Dodge Durango -04
Re: Problem med stereo Dodge Durango -04
Rekonditionerade prylar är absolut inget fel på, dom lyckas ofta få dom i nyskick, plockas ner i molekyler och går igenom 
Annons
Nej, en renoverad stereo räcker gott och väl. Trodde du menade att det var en helt ny $350.Kameramannen skrev:Ebay aye. Ja det var en refurbrished unit för de pengarna, men det känns väl ok - eller skall du ha spett nytt i din?
- Kameramannen
- SUV
Du kan fan få hämta min pioneer i soptunnan - får jag inte ordning på den snart åker den ut genom fönstret...
Vilken soptunna, vart?, adress ?? Jag hämtar på studs! 
Vad krånglar med din Pioneer? Monteringen eller inställningarna i enheten? Gissar på monteringen? =(
Vad krånglar med din Pioneer? Monteringen eller inställningarna i enheten? Gissar på monteringen? =(
Det låter som en bra affär 
- Kameramannen
- SUV
Den lägger ut något brus på alla högtalare jag inte kan få bort. Har bytt jord, kablar, signalkablar, ja i princip allt jag kan komma att tänka på. Skall se om jag kan styra upp en ny huvudenhet imorgon att prova med.
Aha, ajdå
Tråkigt med sådana fel, man kan leta ihjäl sig och ibland inte hitta det =(
Stereon inlämnad och tre dåliga lödningar hittades och blev omlödda. Tyvärr så blev det inte någon skillnad 
Re: Sv: Problem med stereo Dodge Durango -04
Nej vad tråkigt
Skickat från min B1-A71 via Tapatalk 2
Skickat från min B1-A71 via Tapatalk 2
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Då hade du nog oturen att det var någon komponent som också var dålig 
Men kika runt efter konverteringskit kanske? Med 1-din får man bredare valmöjligheter
..fast du kanske hellre vill ha kopia på original, dom där som säljes för 3-4 tusen och är plug-n-play med DVD, GPS osv. =)
Men kika runt efter konverteringskit kanske? Med 1-din får man bredare valmöjligheter
Ja, säkert. Jag har funderat på att skaffa en annan istället. Men då blir det nog dubbel din igen. Har ni några förslag på en dubbel din som kan matcha original ljudet?
Skulle tro att de flesta moderna stereos kan klara av samma effekter, jag har en enkel JVC i min Sebring som har Infinity och den spelar kanonbra, så en dubbel-din av känt märke borde gå bra 
Har nu löst problemet, med hjälp av en nyare originalstereo. 
Fortsätter i samma tråd. Vet någon var man kan köpa antennadapter till original stereon? Hade tänkt att koppla in en FM-modulator från Biltema, men det går inte med antennkontakten som är nu.