Hittar inte uppdatering till min uConnect
- Lennartsson
- Station Wagon
Hittar inte uppdatering till min uConnect
Har en ny DODGE RAM 1500 2013 med en uConnect 8,4. När jag startar bilen står det bara Please insert update USB.
Hur gör man och var hittar jag det?
Johan
Hur gör man och var hittar jag det?
Johan
Annons
Re: Hittar inte uppdatering till min uConnect
Hittar du inget på Dodge hemsida eller någon uconnect sida så är det kanske bara handlare som kan hjälpa till
Chrysler Voyager V6 2004
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Driveuconnect.com/support/dodge
Vet dock inte om/vad för skillnader i Sverige jämfört med staterna
Chrysler Voyager V6 2004
Vet dock inte om/vad för skillnader i Sverige jämfört med staterna
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
- Lennartsson
- Station Wagon
Kommer bara till en sida så står det såhär på den sidan du gav mig..testst den snart 100 ggr…hehe
Sorry... Encountered an Application Error
Sorry... Encountered an Application Error
Irriterande
Chrysler Voyager V6 2004
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
Sök på uconnect update och se vad du får för träffar
Chrysler Voyager V6 2004
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
- Lennartsson
- Station Wagon
Kommer tyvärr till samma sida hela tiden med samma felmedelande.
Oavsett om jag går över dodges sida eller uconnect...
Oavsett om jag går över dodges sida eller uconnect...
Så grymmt irriterande. Det kan ju vara så att den sidan är låst för amerikanska marknaden bara. Du får ringa handlare på måndag och kolla med dom. Mer än så här kan jag inte
Chrysler Voyager V6 2004
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
Tjena!
Du är på rätt spår med uconnects hemsida, det är troligen något temporärt fel för man ska kunna följa steg-för-steg uppdateringar med ett eget USB-minne, eller om handlaren du köpte bilen av gör det, vad man än är bekvämast med (alla kanske inte vill göra detta själv).
Du är på rätt spår med uconnects hemsida, det är troligen något temporärt fel för man ska kunna följa steg-för-steg uppdateringar med ett eget USB-minne, eller om handlaren du köpte bilen av gör det, vad man än är bekvämast med (alla kanske inte vill göra detta själv).
- Lennartsson
- Station Wagon
Jag lyckades hitta nån gammal uppdatering så fick igång radion men nu ska man ju ha en 4 siffrig kod också….
Är mycket i usa så tagit hem bilen själv så har ju ingen handlare fråga här hemma.
Nån som vet var man ser en sån?
Är mycket i usa så tagit hem bilen själv så har ju ingen handlare fråga här hemma.
Nån som vet var man ser en sån?
Men kolla ändå med någon handlare om koden, t ex. Pickup Center / Sweden Custom Cars, dom kan dessa bilar