Tips om All Data DIY som har onlinemanualer / abonnemang till de flesta bilar, nya som gamla! Hittade där för under 200:- för ett helt år (per bil) vilket jag tycker är riktigt prisvärt. Man kan ta med sig manualen via login på sin dator, laptop eller surfplatta antar jag, smidigt.
Mvh
Mycket bra manualer online.
Annons
Re: Mycket bra manualer online.
Inte dumt alls
Chrysler Voyager V6 2004
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Nej precis, jag tycker det var jättesmidigt då allting även är så pass strukturerat.
Kanske ska fråga dem om de vill sponsra forumet med rabatt till medlemmarna om de får en annons här..
Kanske ska fråga dem om de vill sponsra forumet med rabatt till medlemmarna om de får en annons här..
Det är även OEM manualer vilket jag glömde nämna tidigare.
Har inte hittat nån kontaktadress till dem, men men, det är redan så billigt för privatpersoner där.
Har inte hittat nån kontaktadress till dem, men men, det är redan så billigt för privatpersoner där.
- Agentrullning
- Minivan
Det där verkar inte alls dumt, Haynesboken är ju långt ifrån heltäckande, det här kan nog bli ett bra komplement, bara att skriva ut det man behöver ta med sig till garaget. Har sett originalmanualer till GMC'n på Ebay, 5 böcker. Bara frakten går ju på en tusenlapp...
Buick Roadmaster Sedan '92
GMC Yukon Denali '01
Camaro Z28 '99
GMC Yukon Denali '01
Camaro Z28 '99
Ja dom väger tyvärr en del om man ska handla stora tjocka böcker:(
Tycker också det är smidigt, särskilt nu när de flesta har så smidiga datorer/surfplattor i hemmen som man lätt tar med sig överallt, har glömt att tipsa om den sidan för flera år sedan, dumt nog.
Tycker också det är smidigt, särskilt nu när de flesta har så smidiga datorer/surfplattor i hemmen som man lätt tar med sig överallt, har glömt att tipsa om den sidan för flera år sedan, dumt nog.
- Agentrullning
- Minivan
Jag hittade en rabattkod och köpte ett år för $14.95. Det här är något jag verkligen kommer att ha nytta av. Har lite problem med ventilationen men det ska gå att lösa med hjälp av dessa scheman och beskrivningar.
Buick Roadmaster Sedan '92
GMC Yukon Denali '01
Camaro Z28 '99
GMC Yukon Denali '01
Camaro Z28 '99
Riktigt nice ju, det är ett mycket bra pris.