Givetvis väger man alla tre mot varandra när man bestämmer om man anser att en bil är prisvärd eller ej. Men hur tänker ni? När anses milen börja bli lite väl höga? Osv osv
Skickat från min iPhone med Tapatalk
År vs Mil vs Utrustning
Annons
Re: År vs Mil vs Utrustning
Jag tycker att mil och utrustning går i första hand, om man nu inte bestämt vill ha "den nya designen" vad det än må vara.
Runt 15 tusen mil och gärna välutrustad, de ledorden brukar jag utgå ifrån oavsett bil, förutsatt att den inte är 3-4 år gammal förstås, då är det ju inte så kul med 15 tusen mil. Utrustningen brukar inte vara några problem när det gäller USA-bilar, men många andra bilar kan snåla ganska så bra på viktiga punkter såsom farthållare, auto-A/C, armstöd, färddator osv.
Mvh
Runt 15 tusen mil och gärna välutrustad, de ledorden brukar jag utgå ifrån oavsett bil, förutsatt att den inte är 3-4 år gammal förstås, då är det ju inte så kul med 15 tusen mil. Utrustningen brukar inte vara några problem när det gäller USA-bilar, men många andra bilar kan snåla ganska så bra på viktiga punkter såsom farthållare, auto-A/C, armstöd, färddator osv.
Mvh
Jag letar ju efter designen efter 09, men sen om det är en 09a eller 11a tex spelar mig ingen roll. Insidan verkar ju vara likvärdig i alla. Tänker mest på saker som fälgar, lock, backkamera och dylikt
Bra att ha nåt riktmärke på milen, ofta ät det ju snarare milen än åren som spelar in, iaf inom en överskådlig period. Känns ju tråkigt att köpa en som efter fem år klättrat långt upp trots att man kanske inte kör supermycket själv.
Bra att ha nåt riktmärke på milen, ofta ät det ju snarare milen än åren som spelar in, iaf inom en överskådlig period. Känns ju tråkigt att köpa en som efter fem år klättrat långt upp trots att man kanske inte kör supermycket själv.
Oops, jag svarade mer generellt vid begagnatköp
Annars är det precis som du säger när det gäller Dodge Ram, mycket utav utrustningen är samma om man inriktar sig på en Laramie eller Sport, men det är de punkter som flaklock, hjul osv. som kan skilja en del.
Mvh
Mvh