Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Dodge RAM 1500 5.7 Hemi CrewCab http://www.blocket.se/vi/72774929.htm
Mvh Lars
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Någon som vet ngt om denna dodge?
Annons
Re: Någon som vet ngt om denna dodge?
Är det regnr som står längst ner i annonsen?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Japp
Låga bra skatten 3713, avställd nu men lär ju ställas på av säljaren vid köp, nästa är i Juli. Reggad för hög dragvikt 3500kg. Antagligen såld som ny i Sverige, 5 brukare.
Länk till buildsheet:
http://www.ramtrucks.com/webselfservice ... T2AG128213
Verkar som en solid bil tycker jag verkar ha alla bekvämligheter man kan tyckas vilja ha
Svårt att se men verkar inte finnas något flaklock? Men kan ju va ett flip-lock.
Länk till buildsheet:
http://www.ramtrucks.com/webselfservice ... T2AG128213
Verkar som en solid bil tycker jag verkar ha alla bekvämligheter man kan tyckas vilja ha
Det var rätt nice med svarta side steps, inte ofta man ser det, kontrollera dock så att de är lackade ordentligt om de nu inte är köpta nya i den färgen.
Var och testade den idag. Fanns en hel pärm med all service som gjorts tidigare. Dock stog det inget om ngt tändstiftbyte. Säljaren sa dock att de kunde de fixa vid affär. Enbart åretrunt däck, bör klara sommaren men sen byte. Den hade precis slagit över till 10500 mil. Den växlade fint. Dock fanns det ingen backkamera
. Det tredje jag inte gillade var att den såg rätt rostfärgat ut under. Vad kan man göra åt det? Det som är positivt är att den var höjd, kanske 3-4 tum. Riktigt nice
Alla reglagen fungerade som de skulle inne i bilen. Såg inga läckor under. Dock hade de vid ngn tidigare service för ngr år sen påpekat ev lite läckage vid nedre styrvxln. Den hade även ngn form av flip-lock. Fanns även draget för extraljus men ngn hade knipsat av ledningarna precis framför grillen så där behövs det nog dras nytt kablage. Side stepsen var i nyskick, inget rostangrepp. Är det ngn större service på g snart, tänkte på löprullar, remmar eller ngt iom att tändstiften byts vid ev affär.
Mvh Lars
Mvh Lars
Kameran kan man lätt sätta in själv, 1300kr, du byter ut handtaget på tailgaten, många har kablar draget även om kameran inte är installerad. Men kolla innan 
Pratade med firman idag, de kunde stå för byte av tändstift sen kunde de fixa skadan i förarstolen. Jag frågade även vad en underredsbehandling skulke kosta. 9000 kr + moms, är det en bra ide?