Hej!
Är osäker på vad du menar nu? 8:e tecknet är en 2:a i aktuellt VIN-nr, dvs. HEMI-motor med MDS (cylinderavstängning).
Att det saknas uppgifter har inte med chassinumret att göra.
mvh
Lite akut hjälp som vanligt...
Annons
Re: Lite akut hjälp som vanligt...
My bad! Stirrade mig blind på din post och såg nu att det var en tvåa i numret på transportstyrelsen. Ska möta killen om 40min. Se om jag kan se numret på balken. I övrigt blir det väl dom vanliga frågorna om oljor och service.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Mycket riktigt, på ramen stod en 7a istället för F. Fin bil i övrigt, alla papper finns. Besiktad UA för två veckor sedan. Några mindre skavanker som förväntat av en 10 år gammal bil.
Jag hade begärt att Transportstyrelsen ändrar detta omgående, om jag varit ägare av bilen.
Ja precis, lite skavanker får man räkna med, bilar är till för att användas =)
Hur kändes allt annars? Blir det eventuellt en affär?
mvh
Ja precis, lite skavanker får man räkna med, bilar är till för att användas =)
Hur kändes allt annars? Blir det eventuellt en affär?
mvh
Köper jag den, vilket jag hoppas på
så kommer jag se till att det blir korrigerat.
Bilen såg bättre ut i verkligheten än på bilden, höjningen på 2.5" var perfekt tyckte jag, lite mer offroad känsla men inte överdrivet så man få klättra in, bra däck, samma där stora men inte så att det kostar en förmögenhet att köra med. Killen var jätte trevlig, ville egentligen inte sälja men hade fått barn och behövde mer familjevänlig bil. Den hade även den enligt mig rätta inredningen för de modellerna innan 09, utan den ljuda träpanelen och med mugghållarna i mitten fram. Blir förhoppningsvis ett projekt för mig, finns att göra på den som sagt.
Bilen såg bättre ut i verkligheten än på bilden, höjningen på 2.5" var perfekt tyckte jag, lite mer offroad känsla men inte överdrivet så man få klättra in, bra däck, samma där stora men inte så att det kostar en förmögenhet att köra med. Killen var jätte trevlig, ville egentligen inte sälja men hade fått barn och behövde mer familjevänlig bil. Den hade även den enligt mig rätta inredningen för de modellerna innan 09, utan den ljuda träpanelen och med mugghållarna i mitten fram. Blir förhoppningsvis ett projekt för mig, finns att göra på den som sagt.
Kul att höra att den var så pass intressant! =)
Ser väldigt fin ut på bilderna (letade upp den på blocket), helt rätt stuk, precis lagom som du säger.
Ser väldigt fin ut på bilderna (letade upp den på blocket), helt rätt stuk, precis lagom som du säger.